Skip to main content

Aplikacja mobilna NASZ BANK

Aplikacja Nasz Bank jest elementem systemu bankowości internetowej Banku. Przeznaczona jest dla klientów, będących użytkownikami systemu bankowości internetowej. Uruchomienie wymaga instalacji aplikacji na urządzeniu mobilnym  (smartfon, tablet) i przeprowadzeniu procesu aktywacji zgodnie z instrukcją dostępną poniżej (komunikaty wyświetlane w aplikacji podczas pierwszego uruchomienia prowadzą krok po kroku przez proces aktywacji i konfiguracji profilu użytkownika).

Aplikacja Nasz Bank dostępna jest dla urządzeń z systemem iOS oraz systemem Android. Można ją pobrać odpowiednio w sklepie AppStore i Google Play.

Aplikacja pozwala korzystać z usług banku na urządzeniach mobilnych (telefony komórkowe typu smartfon, tablety) w wygodny sposób, za pomocą interfejsu dostosowanego do ekranów dotykowych obsługiwanych palcem. Aplikacja umożliwia między innymi obsługę produktów bankowych, geolokalizację bankomatów i placówek banku, realizację przelewu QR, składanie zlecań sm@rt wypłat, obsługę powiadomień PUSH, logowanie biometryczne i inne.

Główne funkcje aplikacji:

  • swobodny i bezpieczny dostęp do usług banku na urządzeniach mobilnych 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę,
  • wygodna obsługa urządzeń z ekranem dotykowym,
  • weryfikacja dostępnych środków i ostatniej operacji przed zalogowaniem,
  • lista rachunków, lokat, salda, informacje,
  • lista kredytów, opis, harmonogramy spłat,
  • historia operacji, filtrowanie, wyszukiwanie,
  • przelewy jednorazowe, predefiniowane, ZUS, US, doładowania telefonów, płatności BLIK, sm@rt wypłata (operacje realizowane w bankomacie bez karty), sm@rtKarta (bezdotykowe wypłaty z naszych bankomatów)
  • przelew QR (płatności bez wpisywania danych, wczytywanie faktur z QR kodem),
  • logowanie – kod PIN, odcisk palca, rozpoznawanie twarzy,
  • wiadomości i powiadomienia PUSH (automatyczne komunikaty wyświetlane w aplikacji, niegenerujące kosztów dla banku i klienta),
  • mobilna autoryzacja zgodna z PSD2 (token elektroniczny),
  • geolokalizacja (wyszukiwanie bankomatów i placówek banku)

Autoryzacja mobilna

Aplikacja Nasz Bank może służyć również do autoryzacji dyspozycji składanych w systemach Internet Banking oraz Internet Banking Biznes. Aplikacja zapewnia zgodną z dyrektywą PSD2, dodatkową, bezpieczną i wygodną autoryzację transakcji bankowych i dyspozycji składanych w systemie. Autoryzacja mobilna w aplikacji zastępuje jednorazowe hasła autoryzujące z kart kodów lub wysyłane w komunikatach SMS. Użytkownik systemu bankowości internetowej nie musi czekać na SMS i przepisywać haseł z telefonu do systemu w komputerze. Niezbędne dane do autoryzacji dyspozycji wysyłane są do aplikacji i wyświetlane jako powiadomienia na telefonie. Wystarczy jedno kliknięcie w aplikacji, żeby zatwierdzić lub odrzucić dyspozycję. Powiadomienia autoryzacyjne wysyłane są na telefon niezależnie od tego, czy aplikacja w danym momencie jest uruchomiona, czy też nie. Użytkownik aplikacji ma możliwość wglądu w pełną historię zleceń autoryzujących wraz ze szczegółami autoryzowanych operacji powiązanych z rachunkiem.

Powiadomienia autoryzujące wysyłane są jako wiadomości PUSH. Komunikaty nie są dostępne dla innych aplikacji, dają pełną gwarancję bezpieczeństwa i autentyczności.

Zachęcamy do instalowania i użytkowania

  1. Aplikacja PBS Sokolow - Nasz Bank umożliwia dostęp do usług Powiatowego Banku Spółdzielczego w Sokołowie Podlaskim z urządzenia mobilnego z systemem Android  lub IOS.
  2. Klient pobierając aplikację z portalu internetowego wyraża zgodę na jej instalację i użytkowanie oraz na poniższe zasady Polityki Prywatności. Klient może w każdym momencie usunąć aplikację z urządzenia mobilnego, co nie wpływa na stan środków przechowywanych w Banku ani na działanie innych aplikacji, związanych ze zdalnym dostępem Klienta do usług w Banku.
  3. Aplikacja na urządzeniu mobilnym:
    1. komunikuje się z systemami Banku, w którym Klient prowadzi swój rachunek, z użyciem mechanizmów szyfrujących,
    2. uzyskuje dostęp do następujących uprawnień na urządzeniu mobilnym:
      • pamięci,
      • komunikacji sieciowej - pełen dostęp do Internetu, stanu sieci i stanu Wi-Fi,
      • informacji o lokalizacji,
      • aparatu fotograficznego,
      • danych kontaktów.
  4. Aplikacja na urządzeniu mobilnym nie przechowuje żadnych danych osobowych, które mogłyby umożliwić osobie trzeciej identyfikację konkretnego użytkownika Aplikacji, nie przechowuje danych pozwalających na uwierzytelnienie w serwisie, ani danych Klienta Banku, dostępnych po zalogowaniu.
  5. Dane Klienta związane z usługą świadczoną przez Bank mogą być pobierane z Banku przez Aplikację. W takim przypadku są one krótkotrwale przechowywane na urządzeniu mobilnym w celu ich wyświetlenia użytkownikowi, nie dłużej jednak niż do wyłączenia Aplikacji.
  6. W przypadku braku zgody na niniejszą Politykę Prywatności prosimy nie instalować Aplikacji lub ją usunąć z urządzenia mobilnego.
  7. Powiatowy Bank Spółdzielczy w Sokołowie Podlaskim zastrzega sobie prawo zmiany Polityki Prywatności poprzez opublikowanie nowej Polityki Prywatności na stronie www.

Autor aplikacji

Autorem Aplikacji PBS Sokolow - Nasz Bank jest Zakład Usług Informatycznych NOVUM Spółka. z o.o. od lat specjalizująca się w tworzeniu oprogramowania dla sektora bankowego.
Jest integratorem i dostawcą kompleksowych systemów informatycznych dla banków. Tworzy aplikacje realizujące obsługę produktów bankowych, gospodarki własnej banku, w tym systemy wspierające analizy i przetwarzanie danych. Oferuje autorskie systemy bankowości elektronicznej pozwalające na dostęp klienta do usług banku poprzez Internet, telefon, bankomat, bankomat biometryczny i itp. Wieloletni harmonijny rozwój i ścisła współpraca z polskimi bankami spółdzielczymi doprowadziły go do uzyskania uznanej pozycji jednego z głównych dostawców autorskich, bankowych systemów IT.