Przejdź do głównej treści

Aplikacja mobilna Nasz Bank

    Aplikacja Nasz Bank jest elementem systemu bankowości internetowej Banku. Przeznaczona jest dla klientów, będących użytkownikami systemu bankowości internetowej. Uruchomienie wymaga instalacji aplikacji na urządzeniu mobilnym  (smartfon, tablet) i przeprowadzeniu procesu aktywacji zgodnie z instrukcją dostępną poniżej (komunikaty wyświetlane w aplikacji podczas pierwszego uruchomienia prowadzą krok po kroku przez proces aktywacji i konfiguracji profilu użytkownika).

    Aplikacja Nasz Bank dostępna jest dla urządzeń z systemem iOS oraz systemem Android. Można ją pobrać odpowiednio w sklepie AppStore i Google Play.

    Aplikacja pozwala korzystać z usług banku na urządzeniach mobilnych (telefony komórkowe typu smartfon, tablety) w wygodny sposób, za pomocą interfejsu dostosowanego do ekranów dotykowych obsługiwanych palcem. Aplikacja umożliwia między innymi obsługę produktów bankowych, geolokalizację bankomatów i placówek banku, realizację przelewu QR, składanie zlecań sm@rt wypłat, obsługę powiadomień PUSH, logowanie biometryczne i inne.

    Dlaczego warto?

    swobodny i bezpieczny dostęp do usług banku na urządzeniach mobilnych 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę
    wygodna obsługa urządzeń z ekranem dotykowym
    weryfikacja dostępnych środków i ostatniej operacji przed zalogowaniem
    lista rachunków, lokat, salda, informacje
    lista kredytów, opis, harmonogramy spłat
    historia operacji, filtrowanie, wyszukiwanie
    obsługa kart płatniczych
    przelewy jednorazowe, predefiniowane, ZUS, US, doładowania telefonów, płatności BLIK, sm@rt wypłata (operacje realizowane w bankomacie bez karty), sm@rtKarta (bezdotykowe wypłaty z naszych bankomatów)
    przelew QR (płatności bez wpisywania danych, wczytywanie faktur z QR kodem)
    logowanie – kod PIN, odcisk palca, rozpoznawanie twarzy
    wiadomości i powiadomienia PUSH (automatyczne komunikaty wyświetlane w aplikacji, niegenerujące kosztów dla banku i klienta)
    mobilna autoryzacja zgodna z PSD2 (token elektroniczny)
    geolokalizacja (wyszukiwanie bankomatów i placówek banku)

    Autoryzacja mobilna

    Aplikacja Nasz Bank może służyć również do autoryzacji dyspozycji składanych w systemach Internet Banking oraz Internet Banking Biznes. Aplikacja zapewnia zgodną z dyrektywą PSD2, dodatkową, bezpieczną i wygodną autoryzację transakcji bankowych i dyspozycji składanych w systemie. Autoryzacja mobilna w aplikacji zastępuje jednorazowe hasła autoryzujące z kart kodów lub wysyłane w komunikatach SMS. Użytkownik systemu bankowości internetowej nie musi czekać na SMS i przepisywać haseł z telefonu do systemu w komputerze. Niezbędne dane do autoryzacji dyspozycji wysyłane są do aplikacji i wyświetlane jako powiadomienia na telefonie. Wystarczy jedno kliknięcie w aplikacji, żeby zatwierdzić lub odrzucić dyspozycję. Powiadomienia autoryzacyjne wysyłane są na telefon niezależnie od tego, czy aplikacja w danym momencie jest uruchomiona, czy też nie. Użytkownik aplikacji ma możliwość wglądu w pełną historię zleceń autoryzujących wraz ze szczegółami autoryzowanych operacji powiązanych z rachunkiem.

    Powiadomienia autoryzujące wysyłane są jako wiadomości PUSH. Komunikaty nie są dostępne dla innych aplikacji, dają pełną gwarancję bezpieczeństwa i autentyczności.

    Zachęcamy do instalowania i użytkowania

    Przydatne informacje

    Polityka prywatności
    1. Aplikacja PBS Sokolow - Nasz Bank umożliwia dostęp do usług Powiatowego Banku Spółdzielczego w Sokołowie Podlaskim z urządzenia mobilnego z systemem Android  lub IOS.
    2. Klient pobierając aplikację z portalu internetowego wyraża zgodę na jej instalację i użytkowanie oraz na poniższe zasady Polityki Prywatności. Klient może w każdym momencie usunąć aplikację z urządzenia mobilnego, co nie wpływa na stan środków przechowywanych w Banku ani na działanie innych aplikacji, związanych ze zdalnym dostępem Klienta do usług w Banku.
    3. Aplikacja na urządzeniu mobilnym:
      1. komunikuje się z systemami Banku, w którym Klient prowadzi swój rachunek, z użyciem mechanizmów szyfrujących,
      2. uzyskuje dostęp do następujących uprawnień na urządzeniu mobilnym:
        • pamięci,
        • komunikacji sieciowej - pełen dostęp do Internetu, stanu sieci i stanu Wi-Fi,
        • informacji o lokalizacji,
        • aparatu fotograficznego,
        • danych kontaktów.
    4. Aplikacja na urządzeniu mobilnym nie przechowuje żadnych danych osobowych, które mogłyby umożliwić osobie trzeciej identyfikację konkretnego użytkownika Aplikacji, nie przechowuje danych pozwalających na uwierzytelnienie w serwisie, ani danych Klienta Banku, dostępnych po zalogowaniu.
    5. Dane Klienta związane z usługą świadczoną przez Bank mogą być pobierane z Banku przez Aplikację. W takim przypadku są one krótkotrwale przechowywane na urządzeniu mobilnym w celu ich wyświetlenia użytkownikowi, nie dłużej jednak niż do wyłączenia Aplikacji.
    6. W przypadku braku zgody na niniejszą Politykę Prywatności prosimy nie instalować Aplikacji lub ją usunąć z urządzenia mobilnego.
    7. Powiatowy Bank Spółdzielczy w Sokołowie Podlaskim zastrzega sobie prawo zmiany Polityki Prywatności poprzez opublikowanie nowej Polityki Prywatności na stronie www.

    Autor aplikacji

    Autorem Aplikacji PBS Sokolow - Nasz Bank jest Zakład Usług Informatycznych NOVUM Spółka. z o.o. od lat specjalizująca się w tworzeniu oprogramowania dla sektora bankowego.
    Jest integratorem i dostawcą kompleksowych systemów informatycznych dla banków. Tworzy aplikacje realizujące obsługę produktów bankowych, gospodarki własnej banku, w tym systemy wspierające analizy i przetwarzanie danych. Oferuje autorskie systemy bankowości elektronicznej pozwalające na dostęp klienta do usług banku poprzez Internet, telefon, bankomat, bankomat biometryczny i itp. Wieloletni harmonijny rozwój i ścisła współpraca z polskimi bankami spółdzielczymi doprowadziły go do uzyskania uznanej pozycji jednego z głównych dostawców autorskich, bankowych systemów IT.

    Napisz do nas

    Centrala 1 800x591

    Sokołów Podlaski

    Powiatowy Bank Spółdzielczy w Sokołowie Podlaskim
    08-300 Sokołów Podlaski, ul. Wolności 48
    tel./fax 25 781 27 98

    tel. 25 781 29 05

    KOD SWIFT: POLUPLPR

    numery wewnętrzne:

    111 - Sekretariat
    121 - Fax
    114/121/151/152 - Rachunki bankowe i rozliczenia
    116 - Kasowość
    115/135 - Kredyty konsumenckie
    118 - Kredyty inwestycyjne
    120 - Główny Księgowy
    119 - Dyrektor Oddziału w Sokołowie Podlaskim

    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Godziny otwarcia Banku: 
    poniedziałek-piątek: 7 30 - 15 20


    Bielany
    ul. Siedlecka 1, 08-311 Bielany
    tel. (25) 787 80 93
    godz. otwarcia: poniedziałek-piątek 7 30 - 15 20
     2. PBS Bielany
    Ceranów
    Ceranów 125, 08-322 Ceranów
    tel. (25) 787 07 22
    godz. otwarcia: poniedziałek-piątek 7 30 - 15 20
    3. PBS Ceranów 
    Jabłonna Lacka
    ul. Sienkiewicza 5, 08-304 Jabłonna Lacka
    tel. (25) 787 10 93
    godz. otwarcia: poniedziałek-piątek 7 30 - 15 20
     4. PBS Jabłonna
    Kosów Lacki
     ul. Wolności 17, 08-330 Kosów Lacki
    tel. (25) 787 90 53
    godz. otwarcia: poniedziałek-piątek 7 30 - 15 20
     5. PBS Kosów
    Miedzna
     ul. Bednarska 6, 07-106 Miedzna
    tel. (25) 691 83 82
    godz. otwarcia: poniedziałek-piątek 7 30 - 15 20
     6. PBS Miedzna
    Repki
     ul. Szkolna 5, 08-307 Repki
    tel. (25) 787 50 84
    godz. otwarcia: poniedziałek-piątek 7 30 - 15 20
     7. PBS Repki
    Sabnie
     ul. Główna 75a, 08-331 Sabnie
    tel. (25) 787 41 15
    godz. otwarcia: poniedziałek-piątek 7 30 - 15 20
     8. PBS Sabnie
    Siedlce
     ul. Rynkowa 22, 08-110 Siedlce
    tel. (25) 632 43 80
    godz. otwarcia: poniedziałek-piątek 7 30 - 1520
     9. PBS Siedlce
    Sterdyń
     ul. Krysiaka 2, 08-320 Sterdyń
    tel. (25) 787 01 27
    godz. otwarcia: poniedziałek-piątek 7 30 - 15 20
     10. PBS Sterdyń
    Suchożebry
     
    ul. Aleksandry Ogińskiej 17, 08-125 Suchożebry
    tel./fax (25) 631 45 92
    godz. otwarcia: poniedziałek-piątek 7 30 - 15 20
     11. PBS Suchożebry
    Filia w Sokołowie Podlaskim
     
    ul, Długa 27, 08-300 Sokołów Podlaski
    tel. (25) 787 36 25
    godz. otwarcia: poniedziałek-piątek 7 30 - 15 20
    12. PBS Filia Sokolow 
    Znajdziesz nas też tutaj