Przejdź do głównej treści

mojeID

    Teraz zdalnie potwierdzisz tożsamość w komercyjnych i publicznych usługach online.

    mojeID - bezpieczne narzędzie potwierdzania tożsamości online jest już dostępne w Bankach Spółdzielczych Grupy BPS. Uruchamiamy je wraz z Profilem Zaufanym, który jest metodą potwierdzania tożsamości w systemach elektronicznej administracji. Można powiedzieć, że Profil Zaufany zastępuje podpis własnoręczny składany na papierze. Dzięki temu, wiele spraw urzędowych można załatwić bez wychodzenia z domu.

    Skorzystanie z mojeID pozwala na wygodne założenie Profilu Zaufanego bez wychodzenia z domu lub korzystania z usług banku komercyjnego. Możliwość korzystania z wielu e-usług przez internet będzie nie tylko wygodne, ale i bezpieczne. Bez konieczności wychodzenia z domu, w trakcie choroby lub w innej sytuacji uniemożliwiającej dotarcie do urzędu (podeszły wiek, opieka nad dziećmi, wyjazd, kwarantanna itp.).
    Aktualną listę usług publicznych znajdziesz tutaj: https://obywatel.gov.pl/
    Informacje na temat Profilu Zaufanego znajdziesz tutaj: https://www.gov.pl/web/cyfryzacja/profil-zaufany-ego-

    Czym jest mojeID?

    mojeid logo RGB

    mojeID służy do zdalnego potwierdzania tożsamości. Pozwala na bezpieczną weryfikację Twoich danych za pomocą bankowości internetowej. Zawsze zobaczysz co i komu przekazujesz. Przekazanie danych każdorazowo wymaga Twojej akceptacji. Dzięki mojeID korzystasz wygodnie z komercyjnych oraz publicznych usług dostępnych online.

    mojeID to rozwiązanie, które bardzo ułatwia życie. Za pomocą kilku kliknięć pozwala w bezpieczny sposób na weryfikację tożsamości, bez konieczności wstawania z kanapy, w zaciszu domu, na dowolnym urządzeniu i w dogodnym czasie.

    Możliwości oferowane przez mojeID

    • Potwierdzenie tożsamości

      W szybki i bezpieczny sposób, wraz z przekazaniem wiarygodnych danych ją opisujących (np: imię, nazwisko, PESEL, data urodzenia) na potrzeby zawarcia umowy lub pierwszego logowania

    • Logowanie do istniejącego konta
    • Autoryzacja operacji

    Dlaczego warto?

    Łatwiejszy dostęp - Prościej rejestrujesz się i logujesz u dostawców usług.
    Bezpieczeństwo - Masz poczucie bezpieczeństwa i kontroli nad przekazywaniem danych dzięki sprawdzonemu standardowi.
    Użyteczność - Korzystasz z większej liczby usług online lub masz dostęp do paneli uzupełniających usługi tradycyjne.
    Potwierdzanie tożsamości w Internecie staje się łatwiej dostępne

    Przydatne informacje

    Zastosowanie
    • Usługi publiczne
      • Składanie wniosków do urzędów (np. wniosek o dowód osobisty, paszport, wyrejestrowanie samochodu)
      • Dostęp do danych (np. dane o ubezpieczeniach społecznych, informacja o punktach karnych)
    • e-Commerce
      • Potwierdzanie wieku klienta (np. zakup alkoholu)
      • Dostarczanie danych niezbędnych do dostawy
    • Energetyka
      • Rejestracja wniosku/formularza
      • Przedłużenie umowy
      • Dostęp do portalu klienta
    • Medycyna
      • Rejestracja/autoryzacja dostępu do usług i produktów medycznych
      • Zakup leków przez internet
    • Media
      • Potwierdzanie dostępu do treści ograniczonych wiekowo
      • Opłacanie abonamentu
    • Ubezpieczenia
      • Sprzedaż polisy przez internet
      • Odnowienie polisy (Direct)
    mojeID w pytaniach i odpowiedziach
    • Co to jest mojeID?

    mojeID to bezpieczne narzędzie potwierdzania tożsamości online w usługach komercyjnych i publicznych. Umożliwia realizację wszelkich formalności, które dotychczas wymagały osobistego uwierzytelnienia danych drogą elektroniczną.

    • Czy aby korzystać z mojeID muszę najpierw osobiście okazać gdzieś dokument tożsamości?

    Zaletą mojeID jest wyeliminowanie konieczności dodatkowego potwierdzenia tożsamości. Usługa opiera się na logowaniu do bankowości internetowej, które jest tu równoznaczne z potwierdzeniem Państwa tożsamości.

    • Jaką mam korzyść z używania mojeID?

    Na pewno zyskują Państwo więcej wolnego czasu, który wcześniej byłby potrzebny na osobiste wizyty w wielu firmach i instytucjach w celu załatwienia spraw związanych ze sfinalizowaniem umowy, czy podpisaniem dokumentów.

    Jest to także rozwiązanie wygodne, ponieważ za pomocą kilku kliknięć pozwala w bezpieczny sposób na weryfikację tożsamości, bez konieczności wstawania z kanapy, w zaciszu domu, na dowolnym urządzeniu i w dogodnym czasie.

    • Czy korzystanie z mojeID jest płatne?

    Usługa mojeID jest bezpłatna dla wszystkich Klientów indywidualnych chcących potwierdzać za jej pomocą tożsamość.

    • Czy korzystanie z mojeID jest bezpieczne?

    Korzystanie z mojeID jest bezpieczne dla wszystkich użytkowników. Przed uruchomieniem usługa była wiele razy weryfikowana przez Krajową Izbę Rozliczeniową – dostawcę usługi i zarazem operatora systemu Elixir. Poddano ją także niezależnemu audytowi bezpieczeństwa. Usługa spełnia najwyższe wymogi i standardy Ministerstwa Cyfryzacji. Dane w mojeID nie są udostępniane automatycznie. Wszystko odbywa się za zgodą użytkownika, po zalogowaniu się do banku.

    Napisz do nas

    Centrala 1 800x591

    Sokołów Podlaski

    Powiatowy Bank Spółdzielczy w Sokołowie Podlaskim
    08-300 Sokołów Podlaski, ul. Wolności 48
    tel./fax 25 781 27 98

    tel. 25 781 29 05

    KOD SWIFT: POLUPLPR

    numery wewnętrzne:

    111 - Sekretariat
    121 - Fax
    114/121/151/152 - Rachunki bankowe i rozliczenia
    116 - Kasowość
    115/135 - Kredyty konsumenckie
    118 - Kredyty inwestycyjne
    120 - Główny Księgowy
    119 - Dyrektor Oddziału w Sokołowie Podlaskim

    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Godziny otwarcia Banku: 
    poniedziałek-piątek: 7 30 - 15 20


    Bielany
    ul. Siedlecka 1, 08-311 Bielany
    tel. (25) 787 80 93
    godz. otwarcia: poniedziałek-piątek 7 30 - 15 20
     2. PBS Bielany
    Ceranów
    Ceranów 125, 08-322 Ceranów
    tel. (25) 787 07 22
    godz. otwarcia: poniedziałek-piątek 7 30 - 15 20
    3. PBS Ceranów 
    Jabłonna Lacka
    ul. Sienkiewicza 5, 08-304 Jabłonna Lacka
    tel. (25) 787 10 93
    godz. otwarcia: poniedziałek-piątek 7 30 - 15 20
     4. PBS Jabłonna
    Kosów Lacki
     ul. Wolności 17, 08-330 Kosów Lacki
    tel. (25) 787 90 53
    godz. otwarcia: poniedziałek-piątek 7 30 - 15 20
     5. PBS Kosów
    Miedzna
     ul. Bednarska 6, 07-106 Miedzna
    tel. (25) 691 83 82
    godz. otwarcia: poniedziałek-piątek 7 30 - 15 20
     6. PBS Miedzna
    Repki
     ul. Szkolna 5, 08-307 Repki
    tel. (25) 787 50 84
    godz. otwarcia: poniedziałek-piątek 7 30 - 15 20
     7. PBS Repki
    Sabnie
     ul. Główna 75a, 08-331 Sabnie
    tel. (25) 787 41 15
    godz. otwarcia: poniedziałek-piątek 7 30 - 15 20
     8. PBS Sabnie
    Siedlce
     ul. Rynkowa 22, 08-110 Siedlce
    tel. (25) 632 43 80
    godz. otwarcia: poniedziałek-piątek 7 30 - 1520
     9. PBS Siedlce
    Sterdyń
     ul. Krysiaka 2, 08-320 Sterdyń
    tel. (25) 787 01 27
    godz. otwarcia: poniedziałek-piątek 7 30 - 15 20
     10. PBS Sterdyń
    Suchożebry
     
    ul. Aleksandry Ogińskiej 17, 08-125 Suchożebry
    tel./fax (25) 631 45 92
    godz. otwarcia: poniedziałek-piątek 7 30 - 15 20
     11. PBS Suchożebry
    Filia w Sokołowie Podlaskim
     
    ul, Długa 27, 08-300 Sokołów Podlaski
    tel. (25) 787 36 25
    godz. otwarcia: poniedziałek-piątek 7 30 - 15 20
    12. PBS Filia Sokolow 
    Znajdziesz nas też tutaj