Przejdź do głównej treści

Garmin Pay

    Garmin Pay – płać za zakupy zegarkiem

    GarminPay11

    Usługa Garmin Pay to usługa transakcji zbliżeniowych, opracowana z myślą o osobach będących w ciągłym ruchu. Niezależnie od tego, czy chcesz wypić filiżankę kawy po porannym biegu, czy przekąsić coś podczas przejażdżki, Garmin Pay umożliwia szybkie i proste dokonywanie zakupów wyłącznie przy użyciu zegarka. Nie masz portfela? Nie masz telefonu? Nie ma problemu.

    Przydatne informacje

    Co to jest Garmin Pay?

    Garmin Pay to usługa mobilnych płatności zbliżeniowych realizowanych zegarkiem Garmin, po dodaniu karty płatniczej do cyfrowego portfela. Dzięki usłudze, płacąc zegarkiem, możesz korzystać z tych samych kart płatniczych, których używasz na co dzień.
    Usługa Garmin Pay działa z wieloma rodzajami kart kredytowych i debetowych, w tym z kartami Visa® i Mastercard®. Wystarczy dodać je do wirtualnego portfela w zegarku, aby można było korzystać z zachęt i nagród zapewnianych w związku z korzystaniem z karty.


    Jak zacząć korzystać z usługi?  
    1. Pobierz aplikację Garmin Connect  na telefon z systemem Android lub iOS.
    2. W aplikacji Garmin Connect Mobile wyszukaj swój zegarek i połącz go z aplikacją używając przycisku „synchronizuj”. W aplikacji wybierz opcję Garmin Pay, a następnie Utwórz portfel.
    3. Dodaj kartę, wprowadź dane karty, zaakceptuj warunki korzystania z usługi.
    4. Potwierdź dodanie karty kodem SMS.

    Szybka i łatwa obsługa, czyli jak płacić zegarkiem z Garmin Pay?

    Wystarczą dwa kroki, aby uzyskać dostęp do usługi:

    1. Na zegarku wybierz portfel – naciśnij i przytrzymaj przycisk akcji/menu i wybierz ikonę portfela.
    2. Wpisz 4-cyfrowe hasło i przyłóż zegarek do terminala.

      To wszystko. Nie trzeba wyjmować telefonu, karty ani pieniędzy.

    R Forerunner645M HR 3002Płać bez obaw z Garmin Pay - prywatność i zabezpieczenia

    Usługa Garmin Pay chroni dane użytkownika, wykorzystując przypisane do danego zegarka numery kart i kody transakcji za każdym razem, gdy użytkownik dokonuje płatności. Numer posiadanej karty nie jest przechowywany w urządzeniu ani na serwerach Garmin. Nie zostaje również przekazany sprzedawcy podczas dokonywania płatności. Możesz dzięki temu płacić bez obaw.

    GarminPay11

    Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania
    1. Które karty mogę dodać do usług?
      Wszystkie karty wydane w Grupie BPS z wyłączeniem Naklejki zbliżeniowej i karty wydanej do Podstawowego Rachunku Płatniczego
    2. Gdzie mogę płacić za pomocą usługi Garmin Pay?
      Wszędzie tam, gdzie dostępne są płatności zbliżeniowe.
      Szukaj miejsc oznaczonych logo: PZ
    3. Czy płacenie w ten sposób jest bezpieczne?
      Tak. Usługa Garmin Pay chroni dane użytkownika. Oryginalny numer karty zostaje zastąpiony cyfrowym zamiennikiem, tzw. tokenem. Dzięki temu numer posiadanej karty fizycznej nie jest przechowywany w zegarku ani na serwerach dostawcy usługi. Nie jest również przekazywany sprzedawcy podczas dokonywania płatności.
    4. Czy, żeby zapłacić, muszę mieć przy sobie telefon?
      Nie, wystarczy zegarek z dodaną wcześniej kartą.
    5. Czy muszę mieć dostęp do Internetu, żeby korzystać z usług?
      Nie, dostęp do Internetu niezbędny jest tylko w czasie dodawania karty do cyfrowego portfela.
    6. Czy mogę do usługi dodać więcej niż jedną kartę?
      Tak, można dodać więcej niż jedną kartę.

    Garmin Pay baner 667x277

    Napisz do nas

    Centrala 1 800x591

    Sokołów Podlaski

    Powiatowy Bank Spółdzielczy w Sokołowie Podlaskim
    08-300 Sokołów Podlaski, ul. Wolności 48
    tel./fax 25 781 27 98

    tel. 25 781 29 05

    KOD SWIFT: POLUPLPR

    numery wewnętrzne:

    111 - Sekretariat
    121 - Fax
    114/121/151/152 - Rachunki bankowe i rozliczenia
    116 - Kasowość
    115/135 - Kredyty konsumenckie
    118 - Kredyty inwestycyjne
    120 - Główny Księgowy
    119 - Dyrektor Oddziału w Sokołowie Podlaskim

    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Godziny otwarcia Banku: 
    poniedziałek-piątek: 7 30 - 15 20


    Bielany
    ul. Siedlecka 1, 08-311 Bielany
    tel. (25) 787 80 93
    godz. otwarcia: poniedziałek-piątek 7 30 - 15 20
     2. PBS Bielany
    Ceranów
    Ceranów 125, 08-322 Ceranów
    tel. (25) 787 07 22
    godz. otwarcia: poniedziałek-piątek 7 30 - 15 20
    3. PBS Ceranów 
    Jabłonna Lacka
    ul. Sienkiewicza 5, 08-304 Jabłonna Lacka
    tel. (25) 787 10 93
    godz. otwarcia: poniedziałek-piątek 7 30 - 15 20
     4. PBS Jabłonna
    Kosów Lacki
     ul. Wolności 17, 08-330 Kosów Lacki
    tel. (25) 787 90 53
    godz. otwarcia: poniedziałek-piątek 7 30 - 15 20
     5. PBS Kosów
    Miedzna
     ul. Bednarska 6, 07-106 Miedzna
    tel. (25) 691 83 82
    godz. otwarcia: poniedziałek-piątek 7 30 - 15 20
     6. PBS Miedzna
    Repki
     ul. Szkolna 5, 08-307 Repki
    tel. (25) 787 50 84
    godz. otwarcia: poniedziałek-piątek 7 30 - 15 20
     7. PBS Repki
    Sabnie
     ul. Główna 75a, 08-331 Sabnie
    tel. (25) 787 41 15
    godz. otwarcia: poniedziałek-piątek 7 30 - 15 20
     8. PBS Sabnie
    Siedlce
     ul. Rynkowa 22, 08-110 Siedlce
    tel. (25) 632 43 80
    godz. otwarcia: poniedziałek-piątek 7 30 - 1520
     9. PBS Siedlce
    Sterdyń
     ul. Krysiaka 2, 08-320 Sterdyń
    tel. (25) 787 01 27
    godz. otwarcia: poniedziałek-piątek 7 30 - 15 20
     10. PBS Sterdyń
    Suchożebry
     
    ul. Aleksandry Ogińskiej 17, 08-125 Suchożebry
    tel./fax (25) 631 45 92
    godz. otwarcia: poniedziałek-piątek 7 30 - 15 20
     11. PBS Suchożebry
    Filia w Sokołowie Podlaskim
     
    ul, Długa 27, 08-300 Sokołów Podlaski
    tel. (25) 787 36 25
    godz. otwarcia: poniedziałek-piątek 7 30 - 15 20
    12. PBS Filia Sokolow 
    Znajdziesz nas też tutaj