Skip to main content

Karta VISA Classic debetowa

DZIĘKI KARCIE VISA CLASSIC DEBETOWA NIE MUSISZ JUŻ NOSIĆ ZE SOBĄ GOTÓWKI,

A DOSTĘP DO SWOICH PIENIĘDZY MASZ CAŁY CZAS.

 

Wybierając kartę Visa Classic Debetowa zyskujesz:

    • komfort - masz stały dostęp do środków na rachunku, dzięki czemu nie musisz odwiedzać placówki Banku, żeby wypłacić pieniądze,
    • możliwość dokonywania krajowych transakcji bezgotówkowych bez ponoszenia dodatkowych opłat,
    • bezpieczeństwo środków na rachunku – każda transakcja dokonywana przy pomocy karty jest potwierdzana numerem PIN lub podpisem,
    • łatwy dostęp do gotówki, dzięki sieci bezpłatnych bankomatów Grupy BPS, których lista znajduje się pod linkiem:  https://www.bankbps.pl/placowki-i-bankomaty
    • możliwość dokonywania  transakcji w Internecie,
    • bieżący podgląd stanu środków na rachunku – możliwość sprawdzenia stanu środków w bankomatach realizujących tę usługę,
    • możliwość ustanowienia indywidualnych limitów transakcyjnych do karty.

Koszt wydania karty: 0 zł

Aktywacja karty w 3 prostych krokach: 

  • Zaloguj się do portalu na stronie www.kartosfera.pl. Pierwsze logowanie? Wybierz opcję Zarejestruj się i postępuj zgodnie z instrukcją.

 Aktywacja_karty_01.png

  • W zakładce Moje karty odszukaj kartę, którą chcesz aktywować, a następnie kliknij ikonę: 
    Potwierdź aktywację zgodnie z prezentowanymi na ekranie instrukcjami.

Aktywacja_karty_02.png

  • Możesz określić własny PIN w portalu KartoSFERA lub otrzymasz go osobną przesyłką.

Aktywacja_karty_03.png

 Gotowe! Karty możesz już używać do płatności!

W przypadku problemów bądź wątpliwości możesz skorzystać z instrukcji:

Kartę możesz aktywować także w Placówce banku.

Karty wznowione oraz duplikaty możesz również aktywować w bankomacie – wystarczy wykonać dowolną transakcję z użyciem numeru PIN.

W wypadku zgubienia lub kradzieży karty należy dokonać jej zastrzeżenia. Można to zrobić na kilka sposobów:

  • telefonicznie poprzez Infolinię Banku BPS  (tel.: +48 86 215 50 50),
  • telefonicznie, za pośrednictwem ogólnopolskiego systemu zastrzegania kart (tel.: +48 828 828 828),
  • osobiście w placówce Banku,
  • za pośrednictwem portalu kartowego KARTOSFERA,
  • za pośrednictwem systemu bankowości elektronicznej oraz aplikacji NASZ BANK

Od momentu zastrzeżenia karty Bank ponosi odpowiedzialność za nieuprawnione transakcje dokonane przy jej użyciu.

Chcąc dokonywać płatności kartowych w internecie konieczne jest ustalenie kodu PIN zabezpieczenia 3D Secure w portalu kartoSFERA.

Obowiązek ten wynika z przepisów prawa w zakresie silnego uwierzytelnienia transakcji kartowych.