BLIK
BLIK to popularny sposób płatności dostępny teraz w aplikacji mobilnej NASZ BANK.
Z usługi mogą korzystać Klienci powyżej 13 roku życia, którzy:
- są posiadaczami konta w Powiatowym Banku Spółdzielczym w Sokołowie Podlaskim lub pełnomocnikami ogólnymi do tego rachunku
- posiadają urządzenie z zainstalowaną aplikacją mobilną NASZ BANK (użytkownicy systemu Android mogą pobrać aplikację ze sklepu Google Play, dla systemu iOS aplikacja jest dostępna w sklepie App Store, wszystkie szczegóły i instrukcje dotyczące aplikacji dostępne są na naszej stronie)
- szybko, prosto i bezpiecznie płacić w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych bez konieczności podawania jakichkolwiek danych – wystarczy, że w aplikacji NASZ BANK wygenerujesz kod BLIK, po czym zatwierdzisz za jej pośrednictwem transakcję
- wypłacać gotówkę w bankomatach bez użycia karty płatniczej
- dokonać przelewu na telefon
Limit dzienny wypłat gotówki w bankomatach domyślny 3 000 PLN, maksymalny 10 000 PLN
Limit dzienny transkacji internetowych - domyślny 3 000 PLN, maksymalny 10 000 PLN
Limit dzienny transakcji w sklepach stacjonarnych - domyślny 3 000 PLN, maksymalny 10 000 PLN
Limit pojedynczej operacji przelewu na telefon (P2P) - domyślny 500 PLN, maksymalny 1000 PLN
W każdej chwili możesz zmienić wysokość domyślnych limitów transakcyjnych w swojej bankowości elektronicznej, w aplikacji mobilnej Nasz Bank oraz składając dyspozycję w placówce Banku.
Aby aktywować BLIK w aplikacji NASZ BANK naciśnij BLIK na głównym ekranie aplikacji. Następnie Włącz płatność BLIK, zaakceptuj Regulamin i zatwierdź swoim kodem e-PIN.
Gotowe - BLIK jest aktywny.
BLIK - płać i wypłacaj wygodnie
Płatności w sklepach lub w Internecie:
- Poinformuj kasjera o chęci dokonania płatności za pośrednictwem BLIKA lub wybierz taką opcję na stronie www sklepu, w którym dokonujesz zakupów
- Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej NASZ BANK
- Wprowadź kod BLIK na klawiaturze terminala lub urządzenia mobilnego (lub skopiuj ten kod i wklej na stronie sklepu)
- Zatwierdź operację w aplikacji poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga
- To już wszystko - zakupy opłacone
Wypłata gotówki z bankomatu*:
- Wybierz formę wypłaty środków bez karty
- Wybierz opcję wypłaty za pośrednictwem BLIK
- Podaj kwotę transakcji
- Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej NASZ BANK
- Wprowadź wygenerowany kod na klawiaturze w bankomacie
- Potwierdź dokonanie operacji w aplikacji mobilnej NASZ BANK poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga
- Wypłata dokonana
*Kolejność poszczególnych kroków może się różnić w zależności od wybranej sieci bankomatów
Dokonuj bezpiecznych transakcji z BLIKIEM:
- Aktualizuj na bieżąco swoje dane w Banku
- Nie udostępniaj osobom trzecim kodu BLIK ani kodu e-PIN do aplikacji mobilnej NASZ BANK
- Zapobiegaj nieautoryzowanym transakcjom, m.in. poprzez odpowiednie zabezpieczenie urządzenia mobilnego:
- aktualizuj system operacyjny oraz aplikację NASZ BANK
- stosuj oprogramowanie antywirusowe
- stosuj zapory bezpieczeństwa, jeżeli to możliwe
- aktualizuj przeglądarki internetowe;
- Chroń urządzenie mobilne z zainstalowaną aplikacją NASZ BANK i nie przechowuj razem z nim kodu e-PIN oraz innych danych służących do odblokowania ekranu urządzenia mobilnego lub dostępu do aplikacji mobilnej;
- Niezwłocznie zgłoś Bankowi fakt utraty, kradzieży, przywłaszczenia lub nieuprawnionego użycia urządzenia mobilnego, na którym znajduje się aplikacja NASZ BANK. Pamiętaj, że aplikację możesz zablokować samodzielnie za pośrednictwem bankowości elektronicznej.
Przydatne dokumenty:
- Ostatnio zmienione .